ambachtelijke koffie, koffiemachines en mobiele koffiebar.

BESTELLEN


Om een bestelling te plaatsen via de webshop kiest u uw producten uit en voegt u ze toe aan uw winkelmand. U kunt een account aanmaken wanneer u wilt afrekenen. De volgende keer kunt u uw gegevens terug ophalen. Dit doet u door te klikken op aanmelden (Menu: WEBSHOP – Mijn Account). Onder uw account kunt u al uw bestellingen bekijken en uw meest recente bestelling volgen via een trackingcode. U kunt natuurlijk ook als gast afrekenen, als u geen account wilt maken.
 
Producten die u wilt bestellen dient u aan uw winkelmandje toe te voegen. U vindt alle producten die u kunt bestellen onder het kopje WEBSHOP.
 
Als u klaar bent met winkelen klikt u op uw winkelmandje. U kunt inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord als u al een account heeft, anders wordt u gevraagd om eventueel (eenmalig) een account aan te maken.
 
Voordat u afrekent kunt u de inhoud van uw bestelling controleren. Als u akkoord gaat met uw bestelling gaat u verder naar afrekenen.
 

LEVERING & BETALING

DELICAF werkt samen met Bpost , DHL of DPD voor de bezorging van bestellingen via internet. Wij leveren in heel België en Nederland. DELICAF is voor ICAF exclusief invoerder voor deze twee landen. Wilt u een levering in een ander land, dan neemt u best contact op met ons om te checken wie de juiste invoerder is voor het gewenste land.
 
De levertijd is afhankelijk van uw bestelling en uw keuze van betaling. Betaling via iDeal en Bancontact/Mister Cash worden direct verwerkt.
 
Als uw bestelling direct verwerkt kan worden gelden volgende levertijden: bestelt u vóór 12u00 op een werkdag, dan wordt uw bestelling dezelfde werkdag nog verstuurd. In België hebt u dan uw bestelling de volgende werkdag of binnen 2 werkdagen al in huis, in Nederland rekent u minstens 2 à 3 werkdagen. Er kunnen geen rechten ontleend worden op een late levering.
 
Alle betaalmiddelen waarbij je gevoelige informatie doorgeeft, worden veilig verwerkt via onze Payment provider Mollie. Al jouw gegevens worden versleuteld doorgestuurd en er wordt bij ons niks genoteerd, geen rekeningnummers noch kaartnummers. Mollie verwerkt de betaling en laat ons weten of alles OK is. Of niet.
 
Nadat DELICAF uw bestelling heeft opgestuurd, ontvangt u een track-and-trace email. Deze kunt u gebruiken om uw pakket te volgen.
 
DELICAF berekent voor alle bestellingen onder de 4kg koffie of 250 ESE-pads, vaste verzendkosten van € 6,95 voor België en Nederland. Alle bestellingen met minstens 4kg koffie of 250 ESE-pads worden gratis verzonden.
 

RETOUREN


U kunt uw bestelling altijd annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Na verzending kunt u, afhankelijk van de producten, ervoor kiezen om uw bestelling retour te sturen.
 
Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf in geval van goederen: de levering OF in geval van diensten: het sluiten van de overeenkomst het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen. Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald. Dit geldt enkel op de non-food goederen bij ons. Koffieproducten en andere bederfbare producten kunnen enkel retour gezonden worden, mits geen verpakkingen zijn geopend.
 
Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is, om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies.
 
Om je herroepingsrecht, zowel in het geval van levering van diensten als levering van goederen snel en correct uit te oefenen, stuur je per e-mail een bericht naar ons met de gegevens van je order en wacht u op ons antwoord, vooraleer de terugzending te regelen. De verzendingskosten van de retour zijn door de klant te betalen.

GARANTIE


Voor particuliere consumenten, wat betreft het leveren van goederen, geldt de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot twee jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen. Voor professionele klanten is deze periode gelijk aan de garantie die DELICAF krijgt van de fabrikant, namelijk één jaar. Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopovereenkomst te eisen.